تکواندو گرند اسلم ووشی| دست رضایی از مدال کوتاه ماند/ رویارویی نمایندگان ایران با رقبا در روز پایانی

13:20 - 25 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۶۴۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
تکواندو گرند اسلم ووشی| دست رضایی از مدال کوتاه ماند/ رویارویی نمایندگان ایران با رقبا در روز پایانی
نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان با واگذاری نتیجه در گرند اسلم ووشی دستش از مدال کوتاه ماند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، روز نخست رقابت‌های نهایی گرند اسلم ووشی در سال ۲۰۲۳ به عنوان آخرین سری از مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ امروز ۲۵ آذرماه در ۴ وزن المپیکی برگزار شد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، متین رضایی ابتدا با قرعه استراحت مواجه شد، سپس برابر «تائه یونگ کیم» از کره جنوبی به برتری رسید و راهی دور نیمه نهایی شد. در این مرحله رضایی برابر «مارکو گلوبیچ» قهرمان جهان از کرواسی به میدان رفت و در ۲ راند باخت و به مبارزه رده بندی راه یافت. او در این مرحله برابر «چنمینگ زیائو» از چین قرار گرفت و با واگذاری نتیجه در ۲ راند دستش از مدال کوتاه ماند. 

ابوالفضل یعقوبی در همین وزن برابر «ماکسیم اوسین» از روسیه به میدان رفت و به برتری دست یافت، اما در دور بعدی مقابل «یوشای لیانگ» از چین پیکار کرد و برابر این رقیب عنواندار باخت و حذف شد.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم، آرین سلیمی تنها نماینده ایران بود که ابتدا استراحت داشت و سپس برابر «رافائل علوکائف» از روسیه مبارزه و در ۲ راند نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. 

فردا در روز دوم رقابت ها، مهران برخورداری، امیرمحمد بخشی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل عباسی، باربد جباری، علیرضا حسین پور و ابوالفضل زندی با حضور در دور نهایی گرنداسلم برای کسب سهمیه المپیک پاریس به دیدار رقبای خود می‌روند.

تکواندو گرند اسلم ووشی| دست رضایی از مدال کوتاه ماند/ رویارویی نمایندگان ایران با رقبا در روز پایانی گرند اسلم ووشی

با انجام قرعه کشی رقابت‌های روز دوم گرند اسلم ووشی، ۷ نماینده ایران به دیدار با رقبایشان خواهند رفت.

روز دوم رقابت‌های نهایی گرند اسلم ووشی در سال ۲۰۲۳ به عنوان آخرین سری از مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ فردا ۲۶ آذرماه در ۴ وزن المپیکی برگزار خواهد شد که نمایندگان ایران در ۲ وزن ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم آقایان به میدان خواهند رفت.

در وزن ۵۸- کیلوگرم، ابتدا علیرضا حسین پور با «لوئیز آکوئینو» از برزیل دیدار می‌کند و در صورت برتری به دیدار نماینده چین خواهد رفت. ابوالفضل زندی در سمت پایین جدول با «خویچان یانگ» از کره جنوبی پیکار خواهد کرد و در صورت برتری مقابل «قاسم ماگمدوف» از جمهوری آذربایجان به روی شیاپ چانگ می‌رود. در همین وزن نیز باربد جباری ابتدا «گئورگی گورتسیف» از روسیه را پیش روی خود می‌بیند و اگر پیروز شود برابر «کای چنگ» از چین به میدان می‌رود.

همچنین در سمت بالای جدول وزن ۸۰- کیلوگرم، میرهاشم حسینی بعد از یک دور استراحت، در دیدار اول برابر «فیراس کاتوسی» حریف عنواندار تونس مبارزه می‌کند. در سمت پایین جدول امیرمحمد بخشی استراحت می‌کند و سپس به مصاف برنده دیدار چین و ازبکستان می‌رود. مهران برخورداری نیز دور اول با استراحت مواجه شده و سپس به دیدار با برنده مبارزه ابوالفضل عباسی و «ولادسلیو بودین» از روسیه خواهد رفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *